Iedereen heeft
een verhaal

Hoe het vroeger was

Heel vroeger was er één bakker in de wijk. Bakker Jansen, op de hoek van de tweede straat links. Iedereen wist dat en haalde haar/zijn heerlijke broodjes daar. Evenlater kwam er concurrentie. Bakker Nel opende haar winkeltje 2 straten verderop. Om te concurreren en verwarring te voorkomen van 'De bakker' ontstonden er slogans 'Wil jij je broodjes warm en snel? Kom naar Bakker Nel'.

En er kwamen communicatie-middelen zoals een logo, huisstijl en interieur / gevelsignering.

Een eigen verhaal

In de huidige tijden is het steeds belangrijker om je eigen verhaal te vertellen. Bakker Nel en Bakker Jansen maakte beiden brood. Bakker Nel had echter een 'groter' verhaal. Ze wilde alleen maar biologisch brood bakken. Handgemaakt. Dat was het beste én het lekkerste vond ze. Dat was haar verhaal. Door dit idee en deze passie over te brengen waren er mensen die wel 2 straten verder wilde lopen voor deze heerlijke broodjes.

Bakker Jansen zijn verhaal was vooral gefocused op de laagste prijs. Ook goed. Ook daar wilde mensen wel wat verder voor lopen. Zo krijgen ze beide klanten en hebben een eigen uniek verhaal en eigen doelgroep.

Notendop

Dit is in een notendop wat wij doen. Een verhaal vertellen in woord en beeld. Met kleuren, fotografie, typografie, illustratie, animatie. Online en offline. In drukwerk, advertenties, website, een online platform. Noem maar op.

Lastig?

Je eigen vertellen blijkt lastiger dan gedacht. Heb je geen verhaal? Zeker wel. Wij helpen je graag met jouw verhaal.