Aanpak

Wij werken aan merken en organisaties om ze te helpen doelen te behalen doormiddel van creativiteit en functionaliteit. Dit doen we als creatieve collega's en we haken aan bij de wortels van de business. Wij geloven in het vertellen van een verhaal in combinatie met de kracht van creativiteit en meetbare resultaten.

Samen gaan we voor een gestroomlijnde samenwerking. We fungeren als creatieve afdeling op afstand en voelen als betrokken collega's.

We leren elkaar kennen

In het begin van de samenwerking stellen we veel vragen om jullie project en organisatie te doorgronden. Zo vinden we uit wat jullie vraag precies is. Het blijkt soms toch anders dan gedacht. We denken mee vanuit creatieve oplossingen en mogelijkheden. Zo leren we elkaar en onze plannen goed kennen en dat is de beste basis.

Aan de slag met de vraag

We gaan een plan bedenken, schetsen maken, teksten schrijven en komen met voorstellen. Bijvoorbeeld een richting van een huisstijl of een concept ontwerp voor een website. We bedenken alles in kleine stappen en polsen telkens of we op de goede we zijn.

Uitwerken

Als we op 1 lijn zitten gaan we de zaken uitwerken. We werken de huisstijl uit in een branding-document of we bouwen de website met de nieuwste code en technieken. Altijd zonder gedoe, modern, makkelijk in beheer en snel.

We brengen het verhaal de wereld in

Zodra het project staat als een huis kunnen we het lanceren. Met de juiste tools en kracht achter de marketing brengen we het de wereld in. Taart!

Meten en optimaliseren

We vinden het een sport om in de gaten te houden hoe de resultaten van ons werk zijn. We houden daarom graag de cijfers in de gaten. Komen er bezoekers? Nemen ze contact op? Hoe veel mensen lezen de nieuwsbrief? Dat soort dingen. Als we dat weten kunnen we met die informatie in de toekomst nieuwe dingen doen of aanpassingen doorvoeren ter verbetering.