Connection has lost...

Functioneel. Creatief.
Voor Flipside.

De vraag

"We hebben het druk met het organiseren van onze wintersport groepsreizen en alle groei die we doormaken. We willen graag samen met een partij alle online zaken, de communicatie en marketing doen."

De oplossing

Als hun creatieve afdeling groeien wij mee met Flipside. We bedenken, maken, schaven en verbeteren creatieve uitingen voor hun marketing en ontwerpen en bouwen de online platformen en website.

Resultaten

  • + Concept
  • + Branding
  • + UX
  • + Huisstijl
  • + Website
  • + Online systemen
  • + Social Media
  • + Advertentiecampagnes

We gingen aan de slag met de re-branding.

We gingen aan de slag met de branding. Aanvankelijk was Flipside gericht op Off-piste / Freeride beleving, maar dit is in de afgelopen jaren veranderd in groepsreizen voor bedrijven, scholen en studentenverenigingen.

Aan de hand van de nieuwe kernwaarden van Flipside is een nieuwe pay-off bedacht: Wintersport groepsreizen zonder gedoe en de kleurstellingen, het logo en beeldmerk aangepast. Ook introduceerde we een steenbok als huisstijl-element om de kernwaarde 'natuur' te vertegenwoordigen.

Alle uitingen moeten er goed uit zien en functioneel zijn.

Na de re-branding gingen we aan de slag met de uitingen. Van de skipakken tot de touringcars. Alle branding strak. Zo hebben we onder andere de e-mailhandtekeningen gemaakt voor het hele team, we beheren de social media kanalen op Instragram, LinkedIn en Facebook en we maakten een reader voor de nieuwe instructeurs.

Wintersport groepsreizen zonder gedoe.

Zonder gedoe. Dat betekent dat we proberen de reis en de aanloop er naar toe zo eenvoudig en fijn mogelijk te maken. Hiervoor hebben we in de afgelopen jaren een deelnemer-omgeving bedacht en uitgewerkt waarin de groepen deelnemers worden gezet. Vooraf aan de reis kunnen ze daar al hun materialen en lessen boeken. Dit systeem is gekoppeld aan een offertesysteem, lesindeling systeem, crewplanning en verhuurschuur. Zo wordt alle gestoomlijnd en ge-automatiseerd om voor de deelnemers de reis zonder gedoe waar te maken.

Aan de slag met de marketing.

Met behulp van alle digitale mogelijkheden kunnen we de marketingstrategie verbeteren. Zo zetten we in op advertentie kanalen van Facebook, Instagram en Google. Maar we meten ook de resultaten. We optimaliseren alles gaandeweg.