Connection has lost...

Een goed verhaal.

Wij werken aan merken en organisaties om ze te helpen groeien doormiddel van creativiteit en functionaliteit. Dit doen we door scherpe en goede vragen te stellen en het verhaal te bepalen. Vanuit daar gaan we op zoek naar de manier waarop we de doelgroep(en) kunnen bereiken. Een website alleen, doet namelijk nog helemaal niets. Wij geloven in de kracht van creativiteit en meetbare resultaten. Al onze diensten vind je hier.

De basis
1. Het verhaal en doel bepalen


We beginnen bij de missie en visie en vanuit daar maken we een keuze in onderscheidende 'unique selling points' (USP's). Het doel kan zijn om meer klanten te bereiken of om informatie over te brengen. De volgende stap is om goed te bedenken wie we als doelgroep gaan aanspreken en hoe deze doelgroep te bereiken is. Als we dit weten, kunnen we aan de slag met een vormonderzoek en zal ook een 'tone-of-voice' worden bepaald. Hoe spreken we de doelgroep aan?

Aan de slag
2. Het verhaal vertellen


Aan de hand van stap 1 tot en met 3 zullen we communicatiemiddelen bedenken en maken. Bijvoorbeeld een website of een flyer. Maar het kan ook zijn dat we in willen zetten op webinars, radiocommercials of outdoor-reclame. Een website is vaak een belangrijke tool om potentiele klanten aan te spreken. De website zal altijd op desktop / tablet / laptop en smartphone werken. Los van online mogelijkheden zijn er natuurlijk nog legio andere opties zoals; drukwerk, weggevers, ebooks, inhakers, video's etc..

Marketing
3. Het verhaal bekend maken


Als de communicatiemiddelen gereed staan zoals drukwerk of een website, komen er nog niet direct bezoekers en nieuwe klanten. Vaak zetten we in op SEO, maar om meer bezoekers aan te trekken, gaan we die ook via advertenties benaderen. Hiervoor zal een apart plan worden gemaakt, om samen de maximale kosten per conversie te bepalen. Zo kunnen we weten hoeveel een potentiele klant mag kosten qua advertentiebudget. Meten = weten.

Als creatief bureau op afstand groeien we mee met de plannen. Daarom starten we bij deze werkwijze met een relatief klein campagnebudget en verhogen we dit wanneer we zien dat het klanten oplevert.

Toekomst
4. Het verhaal beter maken


Als de advertentiecampagnes en de site live staan, kunnen we meten. Hoeveel bezoekers zijn er? Wat doen ze op de website? Door campagnes continu te monitoren en te verbeteren, kunnen we de kosten per lead omlaag brengen en zorgen voor meer leads. Dit is een doorlopend proces. Daarnaast kan je merk en organisatie meer marketing willen doorvoeren. Wij werken pro-actief. Als er nieuwe ideeën nodig zijn kunnen we die initiëren en zelf uitvoeren.